SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na wykonanie usług geodezyjnych
Informacje o Zamawiającym:
Burmistrz Gminy i Miasta Gryfów Śląski,
ul. Rynek 1,
tel. (075) 7813552, fax. (075) 7813916
NIP 616-12-23-228
Osoba upoważniona do udzielania wyjaśnień ze strony Zamawiającego Pani Krystyna Samborska p.o. Kierownika Referatu Geodezji, Ekologii, Rolnictwa i Gospodarki.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty obejmującej kompleksowo usługi w zakresie robót geodezyjnych.
Tryb udzielenia zamówienia – CPV – Wspólny Słownik Zamówień - 74231900-6
Zamawiający zamierza wyłonić wykonawcę przedmiotu zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego do 60 000 EURO. Postępowanie nie było poprzedzone wstępną kwalifikacją.
1. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z niniejszą specyfikacją w formie maszynopisu lub druku i uzupełnić wymaganymi załącznikami. Oferta musi być podpisana przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania oferenta wymienionych w rejestrze handlowym lub innym odpowiednim dokumencie, upoważniającym do takiego reprezentowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty obejmującej kompleksowo usługi w zakresie robót geodezyjnych:
1. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości na dwie działki gruntu, wraz ze stosowną dokumentacją zawierającą wyrys i wypis działki.
2. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości na trzy i więcej działki gruntu, wraz ze stosowną dokumentacją, zawierających wyrysy i wypisy *:
* przy podziale na trzy – 2 wyrysy i wypisy nieruchomości
* przy podziale na cztery – 3 wyrysy i wypisy nieruchomości.
Termin wykonania zamówienia do 60 dni od otrzymania pisemnego zlecenia.
3. Oferta musi zawierać:
1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177).
2. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz referencje ich wykonywania.
4. Cenę zawierającą podatek VAT na poszczególne nieruchomości (pkt 2 ppk 1-2).
5. Tryb otwierania ofert:
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres lub siedzibę wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofercie.
- 2 -
Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.
6. Opis kryteriów i sposobu dokonania oceny:
Wybór ofert dokonywany będzie w oparciu o ocenę następującego kryterium:
kryterium - cena - 100%
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj. 100, pozostałym oferentom przydziela się punkty obliczone wg wzoru:
najniższa cena za podział na dwie działki
------------------------------------------- x 100% x 0,8 = ilość pkt. za podział na dwie działki (C1).
cena oferty badanej
najniższa cena za podział na trzy i więcej dz.
------------------------------------------- x 100% x 0,2 = ilość pkt. podział na 3 i więcej działek (C2).
cena oferty badanej
Współczynnik 0,8; 0,2 – dodatkowy współczynnik uwzględniający udział danego rodzaju podziału nieruchomości w stosunku do wszystkich podziałów nieruchomości.
Łączna ilość punktów za cenę będzie obliczona ze wzoru:
C = C1 + C2
C – suma punktów za ceny poszczególnych usług geodezyjnych.
Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich.
Termin związania ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty przez wykonawcę.
7. W przypadku podania różnych kwot za podział na dwie działki gruntu oraz za podział na trzy i więcej działki gruntu wraz ze stosowną dokumentacją, do wzoru jako „cena za podział działki” będzie przyjmowana średnia cena z w/w cen podanych przez oferentów.
8. Informacje dodatkowe:
Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmian.) i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy).
Z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza (uzyska najwięcej punktów) zostanie podpisana umowa w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, na okres jednego roku.
Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.
9. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy są zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
10. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
10.1. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
10.2. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie.
- 3 -
10.3. Zamawiający prześle i zamieści na stronie internetowej treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
10.4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.
11. Nie przewiduje się zwoływania zebrania oferentów.
12. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Gryfów Śląski, ul. Rynek 1, w pok. nr 13 w terminie do dnia 25 lipca 2006 r. do godz. 10 00 w nieprzejrzystej zabezpieczonej kopercie opisanej „OFERTA NA WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH”.
Na odwrocie koperty należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.
12.1. Oferty złożone po terminie wyznaczonym w pkt 11 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.
12.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego oferenta więcej niż jednej oferty, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego oferenta.
12.3. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
13. Zgodnie z art. 180 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym postępowaniu można wnieść pisemny protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest dotyczący treści ogłoszenia i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej lub na stronach portalu internetowego UZP.
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2006 r. o godz. 12 00 w Urzędzie Gminy i Miasta Gryfów Śląski, ul. Rynek 1, w pok. nr 2.
Sporządziła: Zatwierdził:
Sylwia Nowosielska.