BURMISTRZ GMINY I MIASTA
w GRYFOWIE ŚL.
59 - 620 Gryfów Śl. Rynek 1
tel. ( 075) 78 11256
tel/fax (075) 7813916
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYMIANĘ POKRYCIA DACHU BUDYNKU PORADNI SZKOLNO -WYCHOWAWCZEJ W GRYFOWIE Śl. PRZY UL.KOLEJOWEJ 45
- ( postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177)
Zatwierdzam do stosowania
Gryfów Śl. wrzesień 2006 .....................
ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień:
45324000-4
45260000-7
45262522-6
45320000-6
ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA :
1.Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie m2 192,00
2.Demontaż resztek instalacji odgromowej z pręta zamocowanej na dachu stromym m 45,00
3. Rozebranie elementów więź dachowych – ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm m2 192,00
4.Rozebranie rury spustowej i rury wywiewnej – wentylacyjnej z bl. nie nadającej się do użytku m 18,00
5.Rozebranie rynny z blachy . nie nadającej się do użytku m 32,00
6.Odbicie tynków wnętrznych z zaprawy cem- wap. na kominach pod dachem do 5 m2 10,35
7.Wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki sam.samowyład.na odl.3 km m3 15,60
8.Przemurowanie kominów ponad dachem z cegieło obj.w jednym miejscu do 0,5m3 z pełnym spoinowaniem m3 1,98
9. Wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat.III wyk.ręcznie na ścianach i słupach m2 10,35
10.Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – koniec krokwi,Murata szt 12,00
11.Wymiana elementów więźby dachowej – deski czołowe i okapowe m 64,00
12.Wzmocnienie krokwi i wyrównanie płaszczyzny połaci dachu przez nabicie jednostronnie desek gr.32 mm
m 102,00
13. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami – ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii. m2 192,00
14. . Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami – - impregnacja, przycięcie krokwiach przybicie kontrłat krokwiach łat m2 192,00
15.Wymiana okien dachowych – wyłazowych szt 2,00
16.Wymiana obr.blacharskich - pasów nadrynnowych,opierzeń kominów,okienek wyłazowych i obróbek przyściennych z blachy z cynku o szer.w rozwinieciu 35 cm m2 27,65
17.Rury wentylacyjne z blachy cynkowej szt 1.00
18.Rynny dachowe półokrągłe fi 15 z blachy z cynku m 32,00
19 .Rury spustowe okrągłe fi 12 z blachy z cynku m 16,00
20.Pokrycie dachów dachówką - karpiówka ceramiczna w koronkę m2 192,00
21.Wymiana drabinki przeciw śniegowej m 16,00
22. Montaż i pomiary zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej nienaprężonych z preta o śred.do 10mm na dachu stromym pokrytym dachówką m 98,00
23.Łączenie pręta o śred.do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych szt 13
ROZDZIAŁ II
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW:
1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty , potwierdzające spełnienie przez oferenta
wymaganych warunków:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b) podpisane" OŚWIADCZENIE OFERENTA" o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz " CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA" stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE" stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
e) Do powyższego należy dołączyć inne dokumenty :
uprawnienia,
referencje
Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze , zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej . Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej ( opieczętowanej lub lakowanej ) w taki sposób , aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj:
Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl.
oraz napis:
OFERTA NA
" Dach "
1. Wykonawca zlecone roboty wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami
techniczno - budowlanymi .
2. Wymagania dotyczące wadium: `1.700 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
3. Pożądany termin realizacji zamówienia : do 30 października 2006 roku
4. Okres gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata
5. Istotne postanowienia umowy : ( projekt umowy w załączeniu)
6. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:
a) Kryteria oceny ofert:
cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 100%
b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:
za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:
Cena najniższa
Cena oferty x 100%= ilość pp za cenę
6.Osoba uprawnioną do kontaktów jest:
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 58 - 620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 7811256 lub fax 7813916
7 Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl
pok. Nr 13 ( sekretariat ) w godz. 8.00 – 15.00 codziennie
od poniedziałku do piątku
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 18 września 2006r o godzinie 10.00.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl
Sala Narad ( parter) pokój nr2
w dniu 18 września 2006r. o godz.11.00
9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:
a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.