Przetargi - archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wykonanie studni wierconych do głębokości 60m i głębokości 35 m

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

w GRYFOWIE ŚL.

59 - 620 Gryfów Śl. Rynek 1

tel. ( 075) 78 11256

tel/fax (075) 7813916






SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA






PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Wykonanie studni wierconych do głębokości 60m i głębokości 35 m



- ( postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177)














Zatwierdzam do stosowania

Gryfów Śl. wrzesień 2006 .....................


ROZDZIAŁ I

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień:

45255110-3 Studnie

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA :

Działki nr 179 , 199/285 w Wieży gm;Gryfów ŚL.

Projektowane otwóry wykonać systemem mechanicznym do głębokości 60 m świdrem gryzowym lub młotkiem ø 251 ÷ 220 m z możliwością rur filtrowych PVC ø 195÷165 .
W przypadku odpowiedniej twardości skały otwór można pozostawić ,,bosy’’.
Do głębokości około 5 m pozostawić rurę stalową ø 356 ÷ 130 mm, osadzoną w korku cementowym.
Dopuszcza się wiercenie w systemie ODEX w rurach 183 mm z filtrem ø 165 mm.
Dodatkowo:

- wykonanie badań wydajności studni,
- badanie wody – analiza fizyko – chemiczna i bakteriologiczna,
- dokumentacja powykonawcza z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych ujęcia wody,

Działka 717/1 w Uboczu
głębokości do 35 m

Otwór projektuje się wykonać systemem mechanicznym, bez użycia spłuczki, do spągu utworów czwartorzędowych w następującej konstrukcji:
- wiercenie w rurach fi 406 mm do głębokości ok. 10 – 13 m,
- wiercenie w rurach fi 356 mm do głębokości 35 m,
Otwór zabudować filtrem fi 225/250 mm z rur PCV gwintowanych z częścią roboczą – filtr szczelinowy o długości 8,0 m,
Dopuszcza się wiercenie w systemie ODEX w rurach 183 mm z filtrem fi 165 mm.
Energię elektryczną niezbędną do prowadzenia prac należy pobierać z własnego urządzenia prądotwórczego.
Dodatkowo:

- wykonanie badań wydajności studni,
- badanie wody – analiza fizyko – chemiczna i bakteriologiczna,
- dokumentacja powykonawcza z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych ujęcia wody,


ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW:

1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty , potwierdzające spełnienie przez oferenta
wymaganych warunków:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b) podpisane" OŚWIADCZENIE OFERENTA" o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz " CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA" stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE" stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
e) Do powyższego należy dołączyć inne dokumenty :
 uprawnienia,
 referencje

Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:

a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze , zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej . Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej ( opieczętowanej lub lakowanej ) w taki sposób , aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl.

oraz napis:
OFERTA NA

" Studnie "

1. Wykonawca zlecone roboty wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami
techniczno - budowlanymi .
2. Wymagania dotyczące wadium: `1.250 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Pożądany termin realizacji zamówienia : do 15 listopada 2006 roku
4. Okres gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata
5. Istotne postanowienia umowy : ( projekt umowy w załączeniu)
6. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:

a ) Kryteria oceny ofert:
 cena brutto ( wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 100 %
b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj 100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:
Cena najniższa
Cena oferty x 100 % = ilość pp za cenę

6.Osoba uprawnioną do kontaktów jest:
Pani Elżbieta Jarosz – tel.0608 127 485 – pod względem prac geologicznych
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 58 - 620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 7811256 lub fax 7813916

7 Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl
pok. Nr 13 ( sekretariat ) w godz. 8.00 – 15.00 codziennie
od poniedziałku do piątku
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 15 września 2006r o godzinie 10.00.



8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
59 - 620 Gryfów Śl
Sala Narad ( parter) pokój nr2
w dniu 15 września 2006r. o godz.11.00

9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:

a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1327
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu