Przetargi - archiwum

Modernizacja starego ujęcia wody w Gryfowie Śląskim przy ul.Jeleniogórskiej .

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

59-620 Gryfów Śl. ul. Rynek 1

tel. (075) 78 11256

tel/fax (075) 7813916




SECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA




PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:



Modernizacja starego ujęcia wody w Gryfowie Śląskim przy ul.Jeleniogórskiej .




(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177 z póź.zm.)


















Zatwierdza do stosowania


Gryfów Śl. lipiec 2006 rok
ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych

45231112-3 – instalacja rurociągów,
45315100-9 – Instalacyjne roboty elektryczne
45252124-3 - Przepompownie

Modernizacja starego ujęcia wody w Gryfowie Śląskim przy ul.Jeleniogórskiej .

Zakres robót do wykonania:

Przyłącza wodociągowego

1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie pagórkowatym lub górskim
km 0.15
2.Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 10% do 30% powierzchni ha 0.05
3.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 222.00
4.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek - dodatek za dalsze 5 cm ponad 15 cm m2 222.00
5.Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV m3 240.57
6.Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką balami drewnianymi w gruntach suchych kat.I-IV; wykopy o szer. 1 m i głęb.do 3.0 m m2 355.20
7.Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych - podłoże m3 35.50
8.Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych - obsypka m3 53.28
9.Zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odl.do 3 m z zagęszczeniem ; kat.gr. I-III m3 160.38
10.Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych kat. I-III uprzednio odspojonych na odl.do 10 m m3 40.09
11.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmag.w hałdach z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład . m3 40.09
12.Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) m3 40.09
13.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr.zewnętrznej 160 mm m
m 148.00
14.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr.zewnętrznej 200 mm m
m 148.00
15.Sieci wodociągowe - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych PE, PEHD metodą zgrzewania czołowego o śr. zewn. 160 mm złącz.15.00
16.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 160-225 mm szt 12.00
17.Zasuwy typu"E" kołnierzowe z obudową o śr. do 150 mm montowane na rurociągach PVC i PE kpl. 4.00
18.Zasuwy typu"E" kołnierzowe z obudową o śr. do 200 mm montowane na rurociągach PVC i PE
kp 2.00
19.Rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) spycharką na terenie płaskim m3 55.50
20.Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III m2 222.00
21.Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem w terenie płaskim w gruncie kat. I-II m2 90.00
22.Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III m3 7.50
23.Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m m 175.00
24.Układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie m 175.00
25.Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III m3 7.50
roboty technologiczne

1.Rurociągi z PCW o połączeniach klejonych montowane na podparciach o śr. zewn. 160-225 mm - kolana, redukcje m m 12.00
2.Sieci wodociągowe - kształtki PVC ciśnieniowe jednokielichowe łączone na wcisk o śr.zewn. 160 mm - tuleje kołnieżowe szt 10.00
3.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PVC 160-225 mm szt 12.00
4.Rurociągi z PCW o połączeniach klejonych montowane na podparciach o śr. zewn. 110 mm m 15.00
5.Rurociągi z PCW o połączeniach klejonych montowane na podparciach o śr. zewn. 63-110 mm m10.50
6.Rurociągi z rur polipropylenowych o śr.zewn. 16 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych m 24.50
7.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej do 90 mm szt 8.00
8.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 110-140 mm szt 10.00
9.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PVC-U o połączeniach klejonych o śr.zewnętrznej 160 mm szt 11.0
10.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej do 90 mm szt 4.00
11.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 110-140 mm szt 8.00
12.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 160-225 mm szt 8.00
13.Sieci wodociągowe - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe o śr. 110 mm szt 4.00
14.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej do 90 mm szt 6.00
15.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 110-140 mm szt 6.00
16.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 160-225 mm szt 4.00
17.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 160-225 mm szt 5.00
18.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 160-225 mm szt 3.00
19.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr.zewnętrznej 110-140 mm szt 2.00
20.Nawiertki na istniejących rurociągach PCW o śr. zewn. 160/1" kpl. 3.00
21.Przepustnice zaporowe o śr. nom. rury 150 mm; śruby M16x140 szt. 2.00
22.Zawory kołnierzowe, zwrotne, klapowe o śr. nom. 150 mm szt. 2.00
23.Przepustnice zaporowe o śr. nom. rury 100 mm; śruby M16x130 szt. 2.00
24.Przepustnice zaporowe o śr. nom. rury 80 mm; śruby M16x120 szt 2.00
25.Zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych o śr.nom. 15 mm szt. 2.00
26.Przepustnice zaporowe o śr. nom. rury 100 mm; CPVC - U szt. 3.00
27.Wodomierze śrubowe typu MZ z nadajnikiem impulsów o śr. nom. 100 mm szt.1.00
28.Wodomierze śrubowe typu MZ o śr. nom. 80-100 mm szt. 1.00
29.Manometry + kurek manometryczny szt .4.00
30.Urządzenia pomocnicze - chlorator o masie do 0.05 t 2 zestawy proporcjonalnego dozowania kpl. 2.00
31.Pompy wirowe odśrodkowe o układzie poziomym lub pionowym o napędzie elektrycznym o masie 0.9 t - Zestaw pompowy nr 1 kpl.1.00
32.Pompy wirowe odśrodkowe o układzie poziomym lub pionowym o napędzie elektrycznym o masie 0.5 t - Zestaw pompowy nr 2 kpl. 1.00
33.Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS, PCW, PVC, PE, PEHD o śr. 160 mm 200m -1 próba.
34.Układy regulacji różnicy ciśnień bezpośredniego działania Montaż szafy sterownicznej zestawów pompowych ukł. 2.00
35.Układy regulacji różnicy ciśnień bezpośredniego działania Analogia: montaż i regulacja zestawó dozujących ukł. 2.00
36.Tablice rozdzielcze o masie do 50 kg - sterownik zestawów pompowych szt. 2.00
37.Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 30 mm2 układane w kanałach otwartych luzem na dnie m 24.00
38.Rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4)-biegunowy w rozdzielnicach szt 2.00
39.Wyłącznik nadprądowy 2-biegunowy w rozdzielnicach szt.2.00
40.Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg szt.1.00
41.Podłączanie silników w obudowie normalnej - przewód lub kabel 3-żyłowy Cu o przekroju żyły do 120 mm2 szt.2.00
42.Podłączanie silników w obudowie normalnej - przewód lub kabel 3-żyłowy Cu o przekroju żyły do 6 mm2- Analogia : zestawy dozujące podchloryn sodu szt. 2.00
43.Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 4 mm2 pod zaciski lub bolce szt.żył 24.00
44.Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 16 mm2 pod zaciski lub bolce szt.żył 10.00
45.Sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia pomiar 2.00
46.Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia pomiar 4.00
47.Badanie linii kablowej N.N.- kabel 5-żyłowy odc. 2.00
48.Badanie linii kablowej - kabel sygnalizacyjny 7-żyłowy odc. 1.00
49.Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) pomiar 3.00
50.Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy (pomiar pierwszy) pomiar 3.00
51.Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy (każdy następny pomiar) pomiar 3.00
52.Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) prób.6.00
53.Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) prób. 6.00
54.Sprawdzenie i pomiary przekaźników sygnalizacyjnych pomiar1.00
55.Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego typu LKD o śr.nom. 150 mm m 15.00
56.Demontaż zasuwy żeliwnej kołnierzowej o śr.nom. 150 mm szt.3.00
57.Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego typu LKD o śr.nom. 100 mm m 15.80
58.Demontaż zasuwy żeliwnej kołnierzowej o śr.nom. 150 mm Analogia - wodomierz szt.1.00
59.Demontaż urządzenia hydroforowego ze zbiornikiem o poj.do 2000 dm3 kpl .3.00
60.Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych Fundamentów pod pompy wirowe m3 1.25
61.Ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szer.ponad 1.3m m3 1.50
62.Przekrycia kanałów wewnątrz budynku płytami z blachy żeberkowej m2 25.00

ZESTAWIENIE URZADZEŃ

Lp. Typ urządzenia Nr katalogowy Ilość

1.
2.
3.
4.

5.
6.
7.


8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
ZESTAW SIECIOWY
Hydro 2000 ME 2 CRE 45-2-2 PFU 3x400 V 50 Hz
PMU w drzwiach Control 2000 w j. polskim
18 D PN10 zbiornik membranowy
Przetwornik ciśnienia 4-20 mA 0-10 bar
ZESTAW STREFOWY
Hydro 2000 ME 3 CRE 5-16 PFU 3x400 V 50 Hz
18 D PN10 zbiornik membranowy
Przetwornik ciśnienia 4-20 mA 0-10 bar

ZESTAW DOZUJĄCY PODCHLORYN SODU
DME12-6 A-PV/V/C-F-3111F
Kabel sterujący 2 m do pomp dozujących
Zawór dozujący DN8 PVDF/FKM 6/9 mm
Przewód 6/9 mm L=10 m PE
Zestaw ssący 6/9 L=540 mm M12 z czujnikiem 2 stopniowym
Mieszadło ręczne 450 mm
Zbiornik 100 l z płytą montażową dla DME 0-48 l/h i DMS
96421974
96020064
00ID9016
96020075

96461163
00ID9016
96020075


96434901
96440447
96446742
96441192
96441236
96417377
96489271
96446849

1
1
1
1

1
1
1


2
2
2
2
2
2
2


* Inwestor nie dopuszcza zamiany urządzeń





Dane techniczne zestawu pompowego
Zestaw nr 1

Agregat kompaktowy, kompletny z pompami i armaturą, orurowany, okablowany i wyregulowany fabryczne na wartości domyślne
Agregat składa się z 3 pionowych pomp wirowych, w układzie inline, ze zintegrowaną przetwornicą częstotliwości, umożliwiając bezstopniowe sterowanie obrotami wszystkich pomp .
Stopa i głowica pompy z żeliwa szarego, elementy stykające się z czynnikiem tłocznym wykonane ze stali chromoniklowej, orurowanie ze stali chromoniklowej.
Wahania ciśnienia przy przełączaniu lub wyłączaniu / załączaniu pomp są redukowane do minimum dzięki sterowaniu obrotów jednej z pomp i bezudarowemu załączaniu / wyłączaniu pozostałych pomp zasilanych bezpośrednio z sieci.
Dla każdej pompy 1 zawór zwrotny ze stopu POM i 2 zawory odcinające mosiężne lub niklowe.
Manometr, przetwornik ciśnienia z analogowym sygnałem wyjściowym
Podstawa zestawu ze stali chromoniklowej.

Układ sterujący i załączający w szafie sterowniczej, stopień ochrony IP54 z wyłącznikiem głównym, przetwornicą częstotliwości i sterownikiem mikroprocesorowym.
Funkcje obsługi, wskazywania, sygnalizacji, sterowania i regulacji zebrane w kompaktową jednostkę funkcjonalną

Funkcje jednostki sterującej :
- załączanie wyłączanie zależnie od ciśnienia pomp roboczych potrzebnych w danym punkcie pracy
- automatyczna zamiana funkcji pomp w zależności od obciążenia i czasu
- ręczny wybór wartości zadanej ciśnienia
- przełączanie przy zakłóceniu silnika
- swobodny wybór charakterystyki regulacji
- automatyczne ograniczenie częstości włączania pomp
- test rozruchu co 24 godziny
- zbiorcza sygnalizacja pracy i zakłóceń
- możliwość ręcznego załączania i wyłączania każdej pompy indywidualnie
- wyłącznik ochronny każdego silnika
- wskazanie godzin pracy dla każdej pompy
- definiowanie pomp rezerwowych , priorytetów pomp , pompy ppoż.
- kontrolowanie ciśnienia maksymalnego
- kontrola uszkodzeń rurociągów przez zadanie minimalnego ciśnienia
- zabezpieczenie przed suchobiegiem przez czujnik ciśnieniowy lub pływakowy , przekaźnik kontroli poziomu
- lampki sygnalizacyjne pracy i zakłóceń
- program czasowy dla różnych ciśnień zadanych w określonych przedziałach czasowych
- zdalne załącz/wyłącz
- dopasowanie wartości zadanej ciśnienia do charakterystyki rurociągu
- interfejs RS 485 do magistrali komunikacyjnej
- analogowe i cyfrowe zdalne sterowanie wartości zadanej.

Zestaw nr 2
Agregat kompaktowy, kompletny z pompami i armaturą, orurowany, okablowany i wyregulowany fabryczne na wartości domyślne.
Agregat składa się z 2 pionowych pomp wirowych w układzie inline z zabudowaną przetwornicą częstotliwości.
Stopa i głowica pompy z żeliwa szarego, elementy stykające się z czynnikiem tłocznym wykonane ze stali chromoniklowej, orurowanie ze stali chromoniklowej.
Wahania ciśnienia przy przełączaniu lub wyłączaniu / załączaniu pomp są redukowane do minimum dzięki sterowaniu obrotów jednej z pomp i bezudarowemu załączaniu / wyłączaniu pozostałych pomp zasilanych bezpośrednio z sieci.
Dla każdej pompy 1 zawór zwrotny ze stopu POM i 2 zawory odcinające mosiężne lub niklowe.
Manometr, przetwornik ciśnienia z analogowym sygnałem wyjściowym
Podstawa zestawu ze stali chromoniklowej.
Układ sterujący i załączający w szafie sterowniczej, stopień ochrony IP54
z wyłącznikiem głównym ,przetwornicą częstotliwości i sterownikiem mikroprocesorowym.
Funkcje obsługi, wskazywania, sygnalizacji, sterowania i regulacji zebrane w kompaktową jednostkę funkcjonalną.

Funkcje jednostki sterującej:
- załączanie wyłączanie zależnie od ciśnienia pomp roboczych potrzebnych w danym punkcie pracy
- automatyczna zamiana funkcji pomp w zależności od obciążenia i czasu
- ręczny wybór wartości zadanej ciśnienia
- przełączanie przy zakłóceniu silnika
- swobodny wybór charakterystyki regulacji
- automatyczne ograniczenie częstości włączania pomp
- test rozruchu co 24 godziny
- zbiorcza sygnalizacja pracy i zakłóceń
- możliwość ręcznego załączania i wyłączania każdej pompy indywidualnie
- wyłącznik ochronny każdego silnika
- wskazanie godzin pracy dla każdej pompy
- definiowanie pomp rezerwowych , priorytetów pomp , pompy p.poż
- kontrolowanie ciśnienia maksymalnego
- kontrola uszkodzeń rurociągów przez zadanie minimalnego ciśnienia
- zabezpieczenie przed suchobiegiem przez czujnik ciśnieniowy lub pływakowy , przekaźnik kontroli poziomu
- lampki sygnalizacyjne pracy i zakłóceń
- program czasowy dla różnych ciśnień zadanych w określonych przedziałach czasowych
- zdalne załącz/wyłącz
- dopasowanie wartości zadanej ciśnienia do charakterystyki rurociągu
- interfejs RS 485 do magistrali komunikacyjnej
- analogowe i cyfrowe zdalne sterowanie wartości zadanej.


ZESTAWIENIE ARMATURY

Lp Nazwa urządzeń i materiałów Ilość
1 Zawór zwrotny klapowy, kołnierzowy – DN 100 1
2 Zawór zwrotny klapowy DN 65 1
3 Zawór odcinający żeliwny DN 150 – kołnierzowy 2
4 Zawór odcinający DN 100 kołnierzowy 2
5 Przepustnica odcinająca DN 150 kołnierzowa 2
6 Przepustnica odcinająca DN 100 kołnierzowa 2
7 Zawór kulowy DN15 3
8 Zawór zwrotny sprężynowy DN 15 2
9 Pierścień dystansowy między kołnierzowy z wyjściem bocznym 5/4” DN 150 2
10 Pierścień dystansowy między kołnierzowy z wyjściem bocznym 5/4” DN 100 3
11 Kurek manometryczny DN15 3
12 Manometr radialny 0 – 1,6 MPa 3
13 Rura PVC – U , R 6” 12,0
14 Rura PVC-U , R 4” 15,0
15 Rura PVC-U , R 2 1/2” 10,5
16 Rura PP DN16 24,0
17 Kolano PVC-U , 90 ,DN 150 8 szt.
18 Kolano PVC-U , 90  , DN 100 8 szt.
19 Trójnik redukcyjny PVC-U , DN 150/100 1 szt.
20 Trójnik redukcyjny PVC-U , DN 100/75 1 szt.
21 Trójnik równoramienny PVC-U , DN 75/75 1 szt.
22 Redukcja PVC-U krótka 200/150 1 szt.
23 Redukcja PVC-U krótka 150/100 2 szt.
24 Redukcja PVC-U krótka 100/65 2 szt.
25 Kołnierz dwuelemntowy CPVC DN 150
Uszczelka EPDM 12 szt.
26 Kołnierz dwuelemntowy CPVC DN 100
Uszczelka EPDM 10 szt
27 Kołnierz dwuelemntowy CPVC DN 65
Uszczelka EPDM 8 szt.
28 Opaska do nawiercania rur ( gw. wew. )  150/1” 2 szt.
29 Opaska do nawiercania rur ( gw. wew. )  100/1” 2 szt.
30 Kurek manometryczny ½” 3 szt.
31 Zawór kulowy DN 15 3 szt.
32 Kolano 90 PP , DN 16 12 szt.
33 Złączka PP 16/ ½” z gwintem zew. 4 szt.
34 Kabel elektryczny 5 x 10 12
35 Kabel elektryczny 5 x 16 12
36 Złączka przejściowa żeliwo/PVC 125/100 2


ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW

1. Każdy oferent może złożyć ofertę na jedno zadanie lub na wszystkie .
Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony na każde zadanie.
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony podpisany formularz ofertowy,
b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
 referencje
 uprawnienia

Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2006 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
oraz napis:

OFERTA NA
„SUW ”

1. Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
2. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 4.900,00 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
3. Termin realizacji zamówienia: .do 30 wrzesnia 2006
4. Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu)
5. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:

a) Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 80%

b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:

 za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena najniższa
Cena oferty x 100%= 0.80 ilość pp za cenę

Termin - znaczenie 20 %

c) sposób obliczenia wartości punktowej oferty
* za termin
ustala się :
oferta o najkrótszym terminem otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
pozostałe oferty otrzymują punktacje wg wzoru:

termin najkrótszy
termin oferty x 100 % x0,20 ilość pp za termin

6. Osobą uprawnioną do kontaktów jest:
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 075 7811256 lub fax 075 7813916

7. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8-15,00 codziennie
od poniedziałku do piątku

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 26 lipca 2006 roku do godz.12.00.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
Sala Narad (parter)
w dniu 26 2006 roku o godz.12,30
9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:

a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru i z którym Zamawiający podpisze umowę.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.



































UMOWA nr........../2006 WZÓR
(w sprawie zamówienia publicznego, udzielonego w trybie – przetargu nieograniczonego)

zawarta w dniu roku, pomiędzy Gminą Gryfów Śląski w Gryfowie Śląskim przy ul. Rynek 1zwaną dalej „Zamawiającym”, którą reprezentuje-
Burmistrz Gminy i Miasta – Czesław Wojtkun
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Anny Jankowskiej
a
zwaną dalej „Wykonawcą’’, którą reprezentuje,-

§ 1.

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „
.
§ 2.

Zakres prac do wykonania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków Zamówienia stanowiącą integralną część niniejszej umowy:,



Wykonawca, zgodnie ze złożoną ofertą, zobowiązuje się zrealizować prace,określone w § 2 w terminie do …………..
§ 4.

Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
§ 5.

Za wykonanie zadania określonego w §1 i §2 Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, które zgodnie ze złożoną ofertą wynosi:

§ 6
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia

§ 7
Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi nieprzewidziany wzrost zakresu rzeczowego prac a ich wartość nie przekroczy 20% kwot podanych w §5, Wykonawca zobowiązany jest wykonać te prace na podstawie dodatkowego zamówienia udzielonego z wolnej ręki przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów, po uprzednim spisaniu przez strony protokołu konieczności.
Ewentualne prace dodatkowe rozliczone będą osobnym kosztorysem powykonawczym, sporządzonym wg. stawek, wskaźników i narzutów zastosowanych w kosztorysie ofertowym.
§ 8
Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo, na podstawie złożonej faktury VAT, wraz z protokołem odbioru robót, w terminie 14 dni, liczone od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu.
§ 9.
W przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania zobowiązań objętych niniejszą umową, Zamawiający zastrzega zastosowanie kar umownych:
a/ za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru w wysokości 0,2%
wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki,
b/ za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w
wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia
wyznaczonego na usunięcie wad,
c/ za odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości
10% wartości wynagrodzenia umownego.

§10.
Na wykonane roboty Wykonawca udziela gwarancji na okres miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
§ 11.
Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 12.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa o Zamówieniach Publicznych.
§ 13.
Ewentualne spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy rozstrzygał będzie Sąd Gospodarczy w Jeleniej Górze.
§ 14.
Umowa została sporządzona w trzech egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA




KONTRASYGNATA SKARBNIKA GM|IN



Sporządził- Palmira Eckert





Załącznik Nr
do " Formularza ofertowego"




DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


Wykaz zrealizowanych prac o podobnym charakterze:



Informuję, że w okresie ostatnich dwóch lat firma moja realizowała następujące prace o podobnym charakterze jak ta będąca przedmiotem postępowania:





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lp. Miejsce realizacji Zakres realizacji Koszt wykonania Termin realizacji
( od - do )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------









W załączeniu przedkładam:








Podpis oferenta

Pieczęć

Data:




FORMULARZ OFERTOWY



Nazwa oferenta ( nazwa firmy - nazwisko właściciela):..............................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Siedziba oferenta:


Nr NIP - REGON:
Nr telefonu - faxu:
składa ofertę dla Burmistrza Gminy i Miasta w Gryfowie Śl. ul. Rynek 1 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:



1.Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami przystąpienia do przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do nich zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty..
2.Oświadczam, że załączony do specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Do niniejszej oferty załączam wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące dokumenty:

-Załącznik Nr 1 - "Oświadczenie oferenta"
-Załącznik Nr 2 - "Cena i termin realizacji zamówienia"
- Załącznik Nr 3 - "Doświadczenie zawodowe"
-................................................................................
- ...........................................................................
- ............................................................................

Podpis oferenta

Pieczęć

Data:









CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

CENA:

netto bez podatku VAT cyfrowo -
słownie -

Podatek VAT % cyfrowo -
słownie -

Brutto cyfrowo -
Słownie -




TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : do ( data) tj dni.


OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI ……………………












Podpis oferenta

Pieczęć

Data:














Załącznik nr 1 do SIWZ
OŚWIADCZENIE OFERENTA

Zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 stycznia 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.)

FIRMA .......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
OŚWIADCZA, iż:

1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, który brzmi:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą.
Przeciw osobom wymienionym w Krajowym Rejestrze Sądowym nie jest prowadzone postępowanie.
Zapoznaliśmy się ze Specyfikacją i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń.
Po zapoznaniu się z treścią art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oświadczam, że nie istnieją żadne okoliczności wykluczające reprezentowaną przeze mnie firmę z ubiegania się o zamówienia publiczne.
................................................
(czytelny podpis osoby
reprezentującej firmę

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1604
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu