Przetargi - archiwum

Specyfikacja na przetarg nieograniczony na zadanie p.n. "Wymiana nawierzchni chodnika - Gryfów Śląski ul. Lipowa"

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

59-620 Gryfów Śl. ul. Rynek 1

tel. (075) 781 12 57

tel/fax (075) 781 39 16




SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA




PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - ZADANIE P.N.:
„WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA- GRYFÓW ŚLĄSKI ULICA LIPOWA”



(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. Nr 19 poz.177 z póź. zm.)


ROZDZIAŁ I

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych

45233140-2 – Roboty drogowe
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 – roboty w zakresie chodników

„WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA- GRYFÓW ŚLĄSKI ULICA LIPOWA”

Zakres robót do wykonania:

1. Rozebranie istniejących chodników o nawierzchni- częściowo asfaltowej, z płyt betonowych 35x35x5; 50x50x7 i trylinka na podsypce piaskowej- roboty wykonane w pobliżu jezdni o średnim ruchu wynoszącym 26- 75 pojazdów na godzinę –734.30m2
2. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej
-271.00m
3. Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej –207.00m
4. Ręczne karczowanie pni o średnicy 66- 75 cm i więcej -6.00szt.
5. Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III-IV głębokości 20cm -819.90m2
6. Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III- IV – za każde dalsze 5cm głębokości
Krotność= 2 -819.000m2
7. Wywiezienie urobku i materiałów z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość 3km -258.20m3
8. Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na nawierzchni w gruncie kat. III- IV -819.90m2
9. Ława pod krawężniki betonowa zwykła -20.70m3
10. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo- piaskowej -345.00m
11. Krawężniki betonowe- dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10m-21.00m
12. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -285.00m
13. Obrzeża betonowe- dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10m -26.00m
14. Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach- grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm -819.90m2
15. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm -819.90m2
16. Chodniki z kostki betonowej „POLBRUK” grubości 60mm na podsypce piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem -549.00m2
17. Wjazdy bramowe i pas chodnika przeznaczony również na zaparkowanie pojazdów z kostki betonowej „POLBRUK” grubości 80mm na podsypce piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem 52.90 + 218.00= 270.90m2
18. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych -2szt.
19. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych -1szt.
20. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych -4szt.
21. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych -3szt.


ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony podpisany formularz ofertowy,
b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
 referencje
 uprawnienia
Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2006 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
oraz napis:

Oferta na: Przetarg- chodnik Gryfów Śl. ulica Lipowa.

1. Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
2. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 3.000,00 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.

Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
4. Wymagane terminy realizacji zamówienia:
do 12 grudnia 2006 r.
5. Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu)
6. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:

a) Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 100 %

b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:

ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena oferty najniższej
--------------------------------- x 100%= ilość pp za cenę
Cena danej oferty

7. Osobą uprawnioną do kontaktów z Zamawiającym jest:
Piotr Sajda w Urzędzie Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 075 7811257
lub fax 075 7813916

8. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8-15,00 codziennie
od poniedziałku do piątku

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 30 października 2006 roku do godz.10.00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
Sala Narad (parter)
w dniu 30 października 2006 roku o godz.11.00

10. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:

a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru i z którym Zamawiający podpisze umowę.
11. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
12. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.






Sporządził: Piotr Sajda

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1766
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu