BURMISTRZ GMINY I MIASTA
W GRYFOWIE ŚLĄSKIM
59-620 Gryfów Śl. ul. Rynek 1
tel. (075) 78 11256
tel/fax (075) 7813916
SECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Remont budynków mieszkalnych w Gryfowie Śląskim w ulicach Za Kwisą 2, Rzeczna 20, Młyńska 34
(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177 z póź.zm.)
ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień
45000000 - 7 – Roboty budowlane
45453000 - 7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45421125 -6 – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych,
45421124 -9 – Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych,
Remont budynków mieszkalnych w Gryfowi Śląskim w ulicach Za Kwisą 2, Rzeczna 20, Młyńska 34
Zakres robót do wykonania:
Za Kwisą
Lokal nr 2
1. wymiana tynków na ścianach -50m2
2. wymiana posadzki betonowej z ułożeniem płyt paździerzowych,-21,60 m2
3. wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt
4. wymiana stolarki okiennej – 2 szt,
5. wymiana instalacji elektrycznej - 30mb,
6. wymiana pieca kuchennego.o. elektrycznego – 1 szt,
7. malowanie ścian i sufitów – 76 m2,
Lokal nr 1a
1. wymiana tynków na ścianach -75m2
2. wymiana posadzki betonowej z ułożeniem płyt paździerzowych,-41 m2
3. wymiana stolarki drzwiowej - 4 szt
4. wymiana stolarki okiennej – 3 szt,
5. wymiana instalacji elektrycznej - 30mb,
6. przestawienie pieca kaflowego – 2 szt,
7. malowanie ścian i sufitów – 91 m2,
Klatka schodowa
1. wymiana tynków na ścianach -30m2
2. wymiana instalacji elektrycznej - 15mb,
3. wymiana stolarki drzwiowej do budynku – 1 szt,
4. wymiana płytek ceramicznych – 10 m2
5. malowanie ścian i sufitów - 40 m2,
Piwnica
1. wymiana tynków na ścianach -35m2
2. wymiana tynków na suficie – 15 m2,,
3. wymiana posadzki betonowej – 15 m2,,
4. wymiana instalacji elektrycznej - 10mb,
5. białkowanie ścian i sufitów – 50 m2,
6. wykonanie izolacji zewnętrznej budynku - 45 m2,
7. wymiana tynków zewnętrznych elewacji - 60 m2,
8. malowanie elewacji- 60 m2,
- Pomieszczenia gospodarcze
1. wymiana tynków na ścianach -30m2
3.wymiana posadzki betonowej – 21 m2
4. wymiana stolarki drzwiowej – 3 szt
1. białkowanie ścian i sufitów - 40 m2,
2. udrożnienie odpływu ścieków
ul.Rzeczna 20
1. wymiana tynków na ścianach -80m2
2. wymiana posadzki betonowej -53 m2
3. wymiana posadzki na kla.schodowej (korytarz), 10 m2
4. wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt
5. wymiana instalacji elektrycznej - 20mb,
6. malowanie ścian i sufitów – 152 m2,
7. wymiana tynków na ścianach - 15 m2 ,
8. wymiana posadzki betonowej - 10 m2,
9. wymiana stolarki drzwiowej - szt 1,
10. malowanie ścian i sufitów- 30 m2,
11. wymiana instalacji elektrycznej 3,0 mb,
pomieszczenia gospodarcze;
1. wymiana tynków na ścianach – 20 m2,
2.wymiana posadzki betonowej- 10 m2,
3. białkowanie ścian i sufitów – 35 m2
4. wymiana stolarki drzwiowej – 3 szt,
- wykonanie izolacji zewnętrznej budynku - 30 m2,
- wymiana tynków zewnętrznych elewacji - 40 m2,
- malowanie elewacji,
ul.Młynska 34
1. wymiana tynków na ścianach -40m2
2. wymiana posadzki betonowej -15 m2
3. wymiana posadzki na kla.schodowej (korytarz), 15 m2
4. wymiana stolarki drzwiowej - 4 szt
5. wymiana stolarki okiennej – 3 szt,
6. wymiana instalacji elektrycznej - 25mb,
7. postawienie trzonu kuchennego – 1 szt,
8. malowanie ścian i sufitów – 237 m2,
9. wymiana tynków na ścianach spiżarki - 20 m2 ,
10. wymiana posadzki betonowej - 15 m2,
11. białkowanie ścian i sufitów - 38 m2,
12. wymiana stolarki drzwiowej - szt 1,
13. wykonanie izolacji zewnętrznej budynku - 40 m2,
14. wymiana tynków zewnętrznych elewacji - 50 m2,
15. malowanie elewacji,
16. wymiana ogrodzenia budynku – 10 mb
ROZDZIAŁ II
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW
1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony podpisany formularz ofertowy,
b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
referencje
uprawnienia
Sposób przygotowania ofert:
Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2006 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
oraz napis:
OFERTA NA
„powódź - budynki”
1. Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
2. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 1500 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
3. Termin realizacji zamówienia: .do 15 grudnia 2006
4. Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu)
5. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:
a) Kryteria oceny ofert:
cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 100%
b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:
za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:
Cena najniższa
Cena oferty x 100%= ilość pp za cenę
6. Osobą uprawnioną do kontaktów jest:
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 075 7811256 lub fax 075 7813916
7. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8-15,00 codziennie
od poniedziałku do piątku
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 30 października 2006 roku do godz.10.00.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
Sala Narad (parter)
w dniu 30 października 2006 roku o godz.10,30
9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:
a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.