Gryfów Śląski: SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
W związku z wniesionym protestem do zapisów pkt. 4.1 lit. d. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia informujemy, że zmienia się treść pkt. 4.1 lit. d. w sposób następujący:
"d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Urbanistów".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 78 13 552, fax 075 78 13 916.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego dla wyodrębnionego terenu w obszarze miejscowości Ubocze, w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miejskiej Gminy Gryfów Śląski – Uchwała nr LXXII/247/06 z dnia 07 lipca 2006 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania wyodrębnionego terenu w obszarze miejscowości Ubocze, w formie:
1) opisowej,
2) graficznej w skali 1:1000 zgodnie z wymaganiami art.15 ust.1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.), w wykonaniu:
- tradycyjnym, w tym rysunek planu zafoliowany po podpisaniu – 4 kpl i niefoliowany – 4 kpl;
- cyfrowym
oraz dwóch kompletów (kserokopii) dokumentacji formalno – prawnej, przeznaczonej do przedłożenia Wojewodzie, w ciągu 5 dni od podjęcia uchwały przyjmującej plan.
Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: maksymalnie w ciągu 8 miesięcy od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach niezawinionych przez Wykonawcę dopuszcza się możliwość zmiany terminu opracowania
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ozamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych,
2) posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów planów miejscowych, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu planu miejscowego w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym);
B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,
że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg
Załącznika nr 3 do SIWZ),
C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektowych w budownictwie, a w przypadku głównego projektanta w zakresie urbanistyki wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień składania ofert (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gryfow slaski.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 78 13 552, fax 075 78 13 916.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.11.2007 do godz.10:00 miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śl. Rynek 1 pok.nr 4
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).