Gryfów Śląski dnia 20-09-2007
Gmina Gryfów Śląski informuje, że na podstawie art.93.1 ust.6 (Dz.U. nr 19 z dnia 29 stycznia 2004 r. poz.177 z póż. zm.) unieważnia przetarg na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizację sanitarną dla ulicy Oldzańskiej w Gryfowi Śląskim.
BURMISTRZ GMINY I MIASTA
GRYFÓW ŚLĄSKI RYNEK 1
Tel.7813552, 7811256, fax 7813916
Ogłasza przetarg nieograniczony na
WYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ DLA ULICY OLDZAŃSKIEJ W GRYFOWIE ŚLĄSKIM
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SIEĆ WODOCIĄGOWA I KANALIZACJA SANITARNA DLA ULICY OLDZAŃSKIEJ W GRYFOWIE ŚLĄSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie sieci wodociągowej DN 110-434,5m, DN 90-8,0m, DN 63-147,5m, przyłącza DN 40-41,5m, DN 32-87,0m, sieci kanalizacyjnej DN 200-612,0m, kolektor tłoczny DN 63-240,0m, DN 90-140,0m, przyłącza DN 160-119,5m, przepompowni szt.2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 10.000 zł. Wadium może być wnoszone : * w pieniądzu, * gwarancjach bankowych * gwarancjach ubezpieczeniowych, * poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 26 września 2007 roku do godziny 9,30 . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu ( wpłaty) załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz zamówień zrealizowanych (w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow-slaski.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 59-620 Gryfów Śl. pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 59-620 Gryfów Śl. pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).