OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Gryfów Śląski: budowa kaplicy cmentarnej w Uboczu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski,
Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski,
woj. dolnośląskie,
tel. 075 7811256,
osoba do kontaktów: Palmira Eckert
email: eckert@gryfow.pl
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gryfow.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kaplicy cmentarnej w Uboczu.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ubocze.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kaplicy cmentarnej na działce nr.ew.915/1 obręb Ubocze. Jest to budynek budynek powierzchni zabudowy 136,2m2 i kubaturze 649 m3 realizowany metodą tradycyjną murowaną z bloczków silka 24 cm o konstrukcji dachowej drewnianej krytej blachodachówką, oraz przyłącze wodociągowe o długości 280 m, przyłączę energetyczne o długości 290 m, kabel NYY-J 5x16 x 4 mm2, szambo bezodpływowe ECO SUM - 2000L.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, lub podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest aby powyższy dokument posiadał w swojej treści odniesienie do w/w artykułów.
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelni-ka Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych posiadających pozytywne i udokumentowane doświadczenie przedsięwzięć, zbliżonych w charakterze do przedmiotu przetargu, to jest: budowa lub remont budynków kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków socjalno - technicznych lub budynków mieszkalnych o kubaturze nie mniejszej niż 650 m3, potwierdzone referencjami.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.23.60, 45.20.00.00, 45.23.21.50, 45.23.24.10, 45.31.57.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia zabudowy - 136,2 m2, kubatura - 649 m3, całkowita długość obiektu - 17,16 m, całkowita szerokość obiektu - 10,98 m, wysokość do kalenicy-7,71 m,zestawienie pomieszczeń: kaplica - 59m2, ołtarz - 6,3 m2,pokój przygotowania zwłok - 15,8 m2, WC - 5,3 m2, pomieszczenie gospodarcze - 9,6 m2, zakrystia -5,7 m2, oraz przyłącze wodociągowe o długości 280 m, przyłącze energetyczne długości 290 m, kabel NYY - J 5x16 x 4 mm2, szambo bezodpływowe ECO SUM - 2000L.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.06.2007; lub data zakończenia: 14.12.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 7.500 zł. (siedem tysięcy pięćset zł.) które należy wnieść przed terminem do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b)gwarancjach ubezpieczeniowych,
c)gwarancjach bankowych,
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 11 58 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, póz. 1824).
e) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: PKO Gryfów Śl. nr konta 68 1020 2124 0000 8102 0011 0221
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta - co do treści - spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez za-mawiającego terminie,
5) poprawnie wniesiono wadium,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które:
1) oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,
2) za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego,
3) wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena (z VAT) za wykonanie całości zamówienia (znaczenie w %) 100
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow-slaski.bazagmin.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim, Rynek 1, sala nr 2.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
Sporządziła,
Palmira Eckert