Przetargi - archiwum

Budowa kaplicy cmentarnej w Uboczu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Gryfów Śląski: budowa kaplicy cmentarnej w Uboczu

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:

Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski,
Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski,
woj. dolnośląskie,
tel. 075 7811256,

osoba do kontaktów: Palmira Eckert
email: eckert@gryfow.pl

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gryfow.pl/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kaplicy cmentarnej w Uboczu.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ubocze.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kaplicy cmentarnej na działce nr.ew.915/1 obręb Ubocze. Jest to budynek budynek powierzchni zabudowy 136,2m2 i kubaturze 649 m3 realizowany metodą tradycyjną murowaną z bloczków silka 24 cm o konstrukcji dachowej drewnianej krytej blachodachówką, oraz przyłącze wodociągowe o długości 280 m, przyłączę energetyczne o długości 290 m, kabel NYY-J 5x16 x 4 mm2, szambo bezodpływowe ECO SUM - 2000L.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, lub podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest aby powyższy dokument posiadał w swojej treści odniesienie do w/w artykułów.

4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelni-ka Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych posiadających pozytywne i udokumentowane doświadczenie przedsięwzięć, zbliżonych w charakterze do przedmiotu przetargu, to jest: budowa lub remont budynków kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków socjalno - technicznych lub budynków mieszkalnych o kubaturze nie mniejszej niż 650 m3, potwierdzone referencjami.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.23.60, 45.20.00.00, 45.23.21.50, 45.23.24.10, 45.31.57.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia zabudowy - 136,2 m2, kubatura - 649 m3, całkowita długość obiektu - 17,16 m, całkowita szerokość obiektu - 10,98 m, wysokość do kalenicy-7,71 m,zestawienie pomieszczeń: kaplica - 59m2, ołtarz - 6,3 m2,pokój przygotowania zwłok - 15,8 m2, WC - 5,3 m2, pomieszczenie gospodarcze - 9,6 m2, zakrystia -5,7 m2, oraz przyłącze wodociągowe o długości 280 m, przyłącze energetyczne długości 290 m, kabel NYY - J 5x16 x 4 mm2, szambo bezodpływowe ECO SUM - 2000L.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.06.2007; lub data zakończenia: 14.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 7.500 zł. (siedem tysięcy pięćset zł.) które należy wnieść przed terminem do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

b)gwarancjach ubezpieczeniowych,

c)gwarancjach bankowych,

d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 11 58 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, póz. 1824).

e) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: PKO Gryfów Śl. nr konta 68 1020 2124 0000 8102 0011 0221

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:



1) oferta - co do treści - spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,

3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

4) oferta została złożona w określonym przez za-mawiającego terminie,

5) poprawnie wniesiono wadium,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które:



1) oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,

2) za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego,

3) wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert:

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena (z VAT) za wykonanie całości zamówienia (znaczenie w %) 100

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow-slaski.bazagmin.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim, Rynek 1, sala nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

Sporządziła,
Palmira Eckert

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 2457
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu