Przetargi - archiwum

Specyfikacja - Wymiana pokrycia dachowego budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Gryfowi Śląskim przy ul. Kolejowej

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

59-620 Gryfów Śl. ul. Rynek 1

tel. (075) 78 11256

tel/fax (075) 7813916




SECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA




PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:



Wymiana pokrycia dachowego budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Gryfowi Śląskim przy ul. Kolejowej


(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177 z póź.zm.)


















Zatwierdza do stosowania


Gryfów Śl. czerwiec 2006 rok

ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień

45000000 - 7 – Roboty budowlane
45261000 - 4 – Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261910 – 6 – Naprawa dachów
45453000 - 7 – Roboty remontowe i renowacyjne

Wymiana pokrycia dachowego budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Gryfowi Śląskim przy ul. Kolejowej

Zakres robót do wykonania:
 demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm - m 197.300
 rozbiórka betonowych czapek kominowych - m3 0,405
 odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cem- wap. na ścianach i kominach ponad dachem ponad 5 m2 - m2 63,90
 rozebranie rur spustowych z pcw i z blachy - m 17,50
 rozebranie rynny z blachy - m 119,00
 rozebranie pokrycia z papy na dachach drewnianych pierwsza warstwa - m2 428,50
 rozebranie pokrycia z papy na dachach drewnianych – następna warstwa- m2 857,00
 rozebranie obróbek blacharskich - m2 60,10
 wymiana części deskowania dachu z desek o gr.32 mm na styk - m2 41,00
 wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – koniec krokwi - szt 11,00
 impregnacja ognioochronna i grzybobójcza m2 435,65
 przemurowanie kominów z cegieł - m3 5,23
 nakrywy kominów o śred,grubości 7 cm - m2 5,80
 wzmocnienie podłoża i wykonanie tynków zew.zwykłych kat.II na podłożu z cegły – M2 89,70
 wyprawy tynkarskie na ścianach sposobem ręcznym jednowarstwowe, - m2 89,70
 Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - m2 428,50
 Obrobki blacharskie z blachy cynkowej w rozw.ponad 25 cm - m2 69,30
 Rury wentylacyjne z blachy cynkowej - szt 6
 Rynny dachowe fi 15 z blachy cynkowej - m 119,00
 Rury spustowe fi 12 z blachy cynkowej - m 22,50
 Montaż i pomiary zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej z preta o śred.do 10mm na kominach i dachu płaskim pokrytym papą na drewnie m 197,30

ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW

1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony podpisany formularz ofertowy,


b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
 referencje
 uprawnienia

Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2006 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
oraz napis:

OFERTA NA
„dach”

1. Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
2. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 1500 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy

PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
3. Termin realizacji zamówienia: .do 31 sierpnia 2006
4. Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu)
5. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:

a) Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 100%

b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:

 za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena najniższa
Cena oferty x 100%= ilość pp za cenę

6. Osobą uprawnioną do kontaktów jest:
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 075 7811256 lub fax 075 7813916

7. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8-15,00 codziennie
od poniedziałku do piątku

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 22 czerwiec 2006 roku do godz.10.00.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
Sala Narad (parter)
w dniu 22 czerwca 2006 roku o godz.11

9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:

a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.





Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1223
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu