Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na uzupełnienie kamiennego muru ogrodzeniowego na cmentarzu komunalnym w Gryfowie Śląskim

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

59-620 Gryfów Śl. ul. Rynek 1

tel. (075) 78 11256

tel/fax (075) 7813916




SECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA




PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:



Naprawa – Uzupełnienie kamiennego muru ogrodzeniowego na cmentarzu komunalnym w Gryfowie Śląskim – Osiedle Horyzont.


(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177 z póź.zm.)


















Zatwierdza do stosowania


Gryfów Śl. czerwiec 2006 rok

ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych

45113000 - 2 – Roboty na placu budowy
45453000 – 7 – Roboty remontowe i renowacyjne

Naprawa – Uzupełnienie kamiennego muru ogrodzeniowego na cmentarzu komunalnym w Gryfowie Śląskim – Osiedle Horyzont.

Zakres robót do wykonania:
 uzupełnienie muru wyrównawczych kamienia łamanego średniotwardego na zaprawie cementowo - wapiennej - m 1,75
 deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej – nakrywa na głowicy muru –
m 257,75
 uzupełnienie nakrywy betonowej na głowicy muru o średnicy grubości 7 cm - m2 117,80
 przygotowanie i montaż zbrojenie elementów budynków i budowli – pręty okrągłe - t 0,25
 uupełnienie spoinowania muru kamiennego- strona wewnętrzna w całości i strona zewnętrzna ( od wejścia i od nowego cmentarza ) - m2 753,70
 przemurowanie kamiennego filara na zaprawie cementowej wraz ze spoinowaniem- materiały kamień z rozbiórki - m30,441
 oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą olejną bramy i furtki z prętów ozdobnych - m2 18,40

ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW

1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony podpisany formularz ofertowy,

b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
 referencje
 uprawnienia

Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2006 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
oraz napis:

OFERTA NA
„mur cmentarny ”

1. Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
2. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 750,00 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy

PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia.
3. Termin realizacji zamówienia: .do 15 wrzesień 2006
4. Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu)
5. Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:

a) Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 80%

b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:

 za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena najniższa
Cena oferty x 100%= ilość pp za cenę


Termin - znaczenie 20 %

c) sposób obliczenia wartości punktowej oferty
* za termin
ustala się :
oferta o najkrótszym terminem otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
pozostałe oferty otrzymują punktacje wg wzoru:

termin najkrótszy
termin oferty x 100 % = ilość pp za termin

6. Osobą uprawnioną do kontaktów jest:
Palmira Eckert w Urzędzie Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śl. pok. Nr 12 tel. 075 7811256 lub fax 075 7813916

7. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8-15,00 codziennie
od poniedziałku do piątku

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 03 lipca 2006 roku do godz.10.00.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy i Miasta
Ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śl.
Sala Narad (parter)
w dniu 03 lipca 2006 roku o godz.11

9. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:

a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.
10. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
11. Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.






















BURMISTRZ GMINY I
MIASTA GRYFÓW ŚLĄSKI
RYNEK 1
Tel.7813552, 7811256, fax 7813916,
Ogłasza przetarg nieograniczony na

Naprawę – Uzupełnienie kamiennego muru ogrodzeniowego na cmentarzu komunalnym w Gryfowie Śląskim – Osiedle Horyzont.
ROZDZIAŁ I
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych

45113000 - 2 – Roboty na placu budowy
45453000 – 7 – Roboty remontowe i renowacyjne

Zakres robót do wykonania:
 uzupełnienie muru wyrównawczych kamienia łamanego średniotwardego na zaprawie cementowo - wapiennej - m 1,75
 deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej – nakrywa na głowicy muru –
m 257,75
 uzupełnienie nakrywy betonowej na głowicy muru o średnicy grubości 7 cm - m2 117,80
 przygotowanie i montaż zbrojenie elementów budynków i budowli – pręty okrągłe - t 0,25
 uupełnienie spoinowania muru kamiennego- strona wewnętrzna w całości i strona zewnętrzna ( od wejścia i od nowego cmentarza ) - m2 753,70
 przemurowanie kamiennego filara na zaprawie cementowej wraz ze spoinowaniem- materiały kamień z rozbiórki - m30,441
 oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą olejną bramy i furtki z prętów ozdobnych - m2 18,40

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych.

ROZDZIAŁ II
I. Termin realizacji zamówienia:
Do 15 września 2006 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 pokój Nr 12 w godzinach 8.00 – 15.00 .

Opłata za specyfikację wynosi 15 zł.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 pokój Nr 13 najpóźniej do 03 lipca 2006r. do godziny 10.00
Koperta powinna być oznaczona ;
„ mur cmentarny ‘’

Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) - znaczenie 80%

d) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:

 za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena najniższa
Cena oferty x 100%= ilość pp za cenę

Termin - znaczenie 20 %

e) sposób obliczenia wartości punktowej oferty
* za termin
ustala się :
oferta o najkrótszym terminem otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
pozostałe oferty otrzymują punktacje wg wzoru:

termin najkrótszy
termin oferty x 100 % = ilość pp za termin

2 Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 750,00 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 zwrot wadium nastąpi przelewem
zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych
3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości – 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443.
Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia.
Zwrot zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30 % wysokości zabezpieczenia
Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
- dokumenty określone w instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi
wzorcami,
- odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
- wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę
upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć
do dokumentów,
- ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze , zaopatrzonej
własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej . Poprawki cyfr i liczb
pisać wyrazami.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej ( opieczętowanej lub lakowanej ) w taki sposób , aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Palmira Eckert inspektor d.s inwestycji i infrastruktury Technicznej w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 15.00.
Specyfikację umieszczono na stronie internetowej : WWW.gryfow-slaski.bazagmin.pl
Termin składania ofert upływa dnia 03 lipca 2006r. o godz.10.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 lipca 2006r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy i Miasta Gryfów Śląski Rynek 1 sala nr 2

































UMOWA nr........../2006 WZÓR
(w sprawie zamówienia publicznego, udzielonego w trybie – przetargu nieograniczonego)

zawarta w dniu roku, pomiędzy Gminą Gryfów Śląski w Gryfowie Śląskim przy ul. Rynek 1zwaną dalej „Zamawiającym”, którą reprezentuje-
Burmistrz Gminy i Miasta – Czesław Wojtkun
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Anny Jankowskiej
a
zwaną dalej „Wykonawcą’’, którą reprezentuje,-

§ 1.

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „
.
§ 2.

Zakres prac do wykonania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków Zamówienia stanowiącą integralną część niniejszej umowy:,
Zakres robót do wykonania:
 uzupełnienie muru wyrównawczych kamienia łamanego średniotwardego na zaprawie cementowo - wapiennej - m 1,75
 deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej – nakrywa na głowicy muru –
m 257,75
 uzupełnienie nakrywy betonowej na głowicy muru o średnicy grubości 7 cm - m2 117,80
 przygotowanie i montaż zbrojenie elementów budynków i budowli – pręty okrągłe - t 0,25
 uupełnienie spoinowania muru kamiennego- strona wewnętrzna w całości i strona zewnętrzna ( od wejścia i od nowego cmentarza ) - m2 753,70
 przemurowanie kamiennego filara na zaprawie cementowej wraz ze spoinowaniem- materiały kamień z rozbiórki - m30,441
 oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą olejną bramy i furtki z prętów ozdobnych - m2 18,40
§ 3.

Wykonawca, zgodnie ze złożoną ofertą, zobowiązuje się zrealizować prace,określone w § 2 w terminie do
§ 4.

Wykonawca zlecone prace projektowe wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
§ 5.

Za wykonanie zadania określonego w §1 i §2 Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, które zgodnie ze złożoną ofertą wynosi:

§ 6

Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi nieprzewidziany wzrost zakresu rzeczowego prac a ich wartość nie przekroczy 20% kwot podanych w §5, Wykonawca zobowiązany jest wykonać te prace na podstawie dodatkowego zamówienia udzielonego z wolnej ręki przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów, po uprzednim spisaniu przez strony protokołu konieczności.
Ewentualne prace dodatkowe rozliczone będą osobnym kosztorysem powykonawczym, sporządzonym wg. stawek, wskaźników i narzutów zastosowanych w kosztorysie ofertowym.
7.

Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo, na podstawie złożonej faktury VAT, wraz z protokołem odbioru robót, w terminie 14 dni, liczone od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu.
§ 8.

W przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania zobowiązań objętych niniejszą umową, Zamawiający zastrzega zastosowanie kar umownych:
a/ za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru w wysokości 0,2%
wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki,
b/ za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w
wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia
wyznaczonego na usunięcie wad,
c/ za odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości
10% wartości wynagrodzenia umownego.
§ 9.

Na wykonane roboty Wykonawca udziela gwarancji na okres miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
§ 10.

Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 11.

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa o Zamówieniach Publicznych.
§ 12.

Ewentualne spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy rozstrzygał będzie Sąd Gospodarczy w Jeleniej Górze.
§ 13.

Umowa została sporządzona w trzech egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA




KONTRASYGNATA SKARBNIKA GM|IN

Sporządził- Palmira Eckert



FORMULARZ OFERTOWY



Nazwa oferenta ( nazwa firmy - nazwisko właściciela):..............................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Siedziba oferenta:


Nr NIP - REGON:
Nr telefonu - faxu:
składa ofertę dla Burmistrza Gminy i Miasta w Gryfowie Śl. ul. Rynek 1 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:



1.Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami przystąpienia do przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do nich zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty..
2.Oświadczam, że załączony do specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Do niniejszej oferty załączam wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące dokumenty:

-Załącznik Nr 1 - "Oświadczenie oferenta"
-Załącznik Nr 2 - "Cena i termin realizacji zamówienia"
- Załącznik Nr 3 - "Doświadczenie zawodowe"
-................................................................................
- ...........................................................................
- ............................................................................

Podpis oferenta

Pieczęć

Data:






CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

CENA:

netto bez podatku VAT cyfrowo -
słownie -

Podatek VAT % cyfrowo -
słownie -

Brutto cyfrowo -
Słownie -




TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : do ( data) tj dni.


OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI ……………………












Podpis oferenta

Pieczęć

Data:













Formularza ofertowego"




DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


Wykaz zrealizowanych prac o podobnym charakterze:



Informuję, że w okresie ostatnich dwóch lat firma moja realizowała następujące prace o podobnym charakterze jak ta będąca przedmiotem postępowania:





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lp. Miejsce realizacji Zakres realizacji Koszt wykonania Termin realizacji
( od - do )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------









W załączeniu przedkładam:








Podpis oferenta

Pieczęć

Data:


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1262
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu