Przetargi - archiwum

Wykonanie remontu kapitalnego mostu drogowego nad potokiem Olszówka w ciągu drogi gminnej (dz.Nr.415) w miejscowości Ubocze ”.

BURMISTRZ GMINY I MIASTA

W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

59-620 Gryfów Śląski ul. Rynek 1

tel. (0-75) 7811257

tel / fax (0-75) 7813916







SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA







PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

” Wykonanie remontu kapitalnego mostu drogowego nad potokiem Olszówka w ciągu drogi gminnej (dz.Nr.415) w miejscowości Ubocze ”.


(postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz.177z poz.zm.)














Zatwierdza do stosowania


Gryfów Śląski, lipiec 2006
ROZDZIAŁ I

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień:

45221100 - 3 – Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45221111 – 3 – Mosty drogowe
45221119 – 9 – Renowacja mostów

” Wykonanie remontu kapitalnego mostu drogowego nad potokiem Olszówka w ciągu drogi gminnej (dz.Nr.415) w miejscowości Ubocze ”

Zakres robót do wykonania:

 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
 Wzmocnienie przyczółków i filarów,
 Przygotowanie i montaż dźwigarów,
 Elementy wyposażenia,
 Roboty wykończeniowe;

Szczegółowy zakres zawarty jest w przedmiarze robót i projekcie budowlanym mostu drogowego nad potokiem Olszówka w ciągu drogi gminnej (dz.Nr.415) w miejscowości Ubocze .

ROZDZIAŁ II

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW:

1.Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

2.Oferta musi zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków:
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY;
b) podpisane „OŚWIADCZENIE OFERENTA” o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy;
c) wypełniony i podpisany formularz „CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” stanowiące załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
d) wypełniony i podpisany formularz „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” stanowiące załącznik Nr 3 do formularza ofertowego:
 referencje potwierdzające wykonanie zadań, związanych z budową i remontami mostów drogowych za okres ostatnich 3 lat
 uprawnienia kierownika budowy i zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej

3.W ofercie należy uwzględnić koszty związane z zajęciem pasa drogowego (drogi powiatowej Nr 2298) na czas wykonywania robót;



4.Sposób przygotowania ofert:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) dokumenty określone w p.2 instrukcji winny być sporządzone zgodnie z załączonymi wzorcami,
b) odpowiedzi muszą być udzielone na wszystkie pytania zawarte we wzorcach,
c) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Upoważnienie należy dołączyć do dokumentów,
d) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
e) Ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej (opieczętowanej lub lakowanej) w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
f) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:

Burmistrz Gminy i Miasta
Rynek 1
59-620 Gryfów Śląski
oraz napis:

OFERTA NA

„ most drogowy w Uboczu .”


5.Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami techniczno- budowlanymi.
6.Wymagania dotyczące wadium:
Wadium zostało ustalone w wysokości : 9.000 zł.
Wadium może być wnoszone :
* w pieniądzu,
* poręczeniach bankowych, , lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
* gwarancjach bankowych
* gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r.Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216,poz 1824).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443
zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 – Prawa zamówień Publicznych;

7.Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości - 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy zgodnie z art.148.1 Prawa Zamówień Publicznych. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443. Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia. Zwrot zabezpieczenia w terminie 30dni od dnia wykonania zamówienia. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekroczyć 30% wysokości zabezpieczenia.

8.Pożądany termin realizacji zamówienia: do 31 października 2006.
9.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty minimum 5lat.
10.Istotne postanowienia umowy: (projekt umowy w załączeniu).
11.Opis kryteriów wyboru wraz ze sposobem obliczania wartości punktowej oferty:
a) Kryteria oceny ofert:

 cena brutto (wraz z podatkiem VAT) ..................... - ..................... znaczenie 100%

b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:
 za cenę:
ustala się dla każdej oferty cenę brutto;
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj.100 pp
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:

Cena najniższa x 100%= ilość pp za cenę
Cena oferty

12.Uprawnioną do kontaktów jest: Referent ds. drogownictwa Piotr Sajda i Inspektor ds. Budownictwa Bogdan Wrona w Urzędzie Gminy i Miasta, 59-620 Gryfów Śląski, pok. Nr 12 tel.(0-75)7811257 lub fax (0-75)7813916

13.Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta
Rynek 1
pok. Nr 13 (sekretariat) w godz. 8.00-15.00
codziennie od poniedziałku do piątku

14.Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 26 lipca 2006 roku do gdz.10.00.

15.Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta
ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śląski
Sala Narad (parter)pokój nr 2
w dniu 26 lipca 2006 roku o godz.11:00

16.Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert:
a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych,
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej specyfikacji,
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert, jest dniem otwarcia,
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek,
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których mowa w art.86 ust. 4
k) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru. i z którym Zamawiający podpisał umowę.
17.Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść pisemny protest do zamawiającego.
18.Protest wnosi się zgodnie z art.180 ust 2 i 3 Prawa zamówień Publicznych.
19.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
20.Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się celem zawarcia umowy.






Załącznik Nr
do " Formularza ofertowego"




DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


Wykaz zrealizowanych prac o podobnym charakterze:



Informuję, że w okresie ostatnich dwóch lat firma moja realizowała następujące prace o podobnym charakterze jak ta będąca przedmiotem postępowania:





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lp. Miejsce realizacji Zakres realizacji Koszt wykonania Termin realizacji
( od - do )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------









W załączeniu przedkładam:








Podpis oferenta

Pieczęć

Data:




FORMULARZ OFERTOWY



Nazwa oferenta ( nazwa firmy - nazwisko właściciela):..............................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Siedziba oferenta:


Nr NIP - REGON:
Nr telefonu - faxu:
składa ofertę dla Burmistrza Gminy i Miasta w Gryfowie Śl. ul. Rynek 1 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:



1.Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami przystąpienia do przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do nich zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty..
2.Oświadczam, że załączony do specyfikacji projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Do niniejszej oferty załączam wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące dokumenty:

-Załącznik Nr 1 - "Oświadczenie oferenta"
-Załącznik Nr 2 - "Cena i termin realizacji zamówienia"
- Załącznik Nr 3 - "Doświadczenie zawodowe"
-................................................................................
- ...........................................................................
- ............................................................................

Podpis oferenta

Pieczęć

Data:









CENA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

CENA:

netto bez podatku VAT cyfrowo -
słownie -

Podatek VAT % cyfrowo -
słownie -

Brutto cyfrowo -
Słownie -




TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : do ( data) tj dni.


OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI ……………………












Podpis oferenta

Pieczęć

Data:














Załącznik nr 1 do SIWZ
OŚWIADCZENIE OFERENTA

Zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 stycznia 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.)

FIRMA .......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
OŚWIADCZA, iż:

1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, który brzmi:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą.
Przeciw osobom wymienionym w Krajowym Rejestrze Sądowym nie jest prowadzone postępowanie.
Zapoznaliśmy się ze Specyfikacją i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń.
Po zapoznaniu się z treścią art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oświadczam, że nie istnieją żadne okoliczności wykluczające reprezentowaną przeze mnie firmę z ubiegania się o zamówienia publiczne.
................................................
(czytelny podpis osoby
reprezentującej firmę

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1313
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu