MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W GRYFOWIE ŚLĄSKIM
Ubocze 300
59 - 620 Gryfów Śląski
tel. ( 075) 78 13 782
fax (075) 78 11 007
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Dożywianie podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
i dzieci w szkołach na terenie Gminy Gryfów Śląski
- ( postępowanie przeprowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z p. zm.)
Zatwierdzam do stosowania
Gryfów Śląski, 26.07.2006
ROZDZIAŁ I
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ I: Świadczenie usług dożywiania w formie jednego gorącego jednodaniowego posiłku dziennie dla podopiecznych ośrodka pomocy społecznej.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV:
555320000-9 – Usługi podawania posiłków.
CZĘŚĆ II: Przygotowanie i dostawa jednego gorącego dwudaniowego posiłku dla dzieci uczących się w szkołach na terenie Gminy Gryfów Śląski.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV:
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków.
55523100-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych.
55524000-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół.
I. Na jeden gorący posiłek dla podopiecznych ośrodka pomocy społecznej składa się: zupa z wkładką i chlebem przez pięć dni w tygodniu.
W skład zupy wchodzą n /w produkty:
Porcje rosołowe
Warzywa (wszystkie)
Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek)
Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna)
Wkładka: kiełbasa, mięso, jajko – w ilości 100g.
Chleb w ilości 2 kromki
1. Przewidywana liczba dożywianych podopiecznych MGOPS w Gryfowie Śl. to 60 osób
Liczba osób dożywianych może ulec zmianie.
2. Godziny wydawania posiłków zostaną ustalone miedzy MGOPS, a Wykonawcą
3. Ilość porcji posiłków będą określać wykazy zawierające imię i nazwisko podopiecznych Ośrodka.
II. Na jeden gorący posiłek w szkole składa się: zupa, drugie danie – mięsne 3 x w tygodniu i bezmięsne 2 x w tygodniu oraz kompot. W skład potraw wchodzą:
Zupa:
Porcje rosołowe
Warzywa
Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek)
Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna)
Drugie danie:
A. Mięsne:
Ziemniaki(200g), kasze, makaron lub ryz (100g)
Porcja mięsa lub ryby (100g)
Smalec, tłuszcze
Surówki warzywne (100g)
Kompot (200ml)
B. Danie bezmięsne:
Pierogi ruskie (200g) makaron z serem, naleśniki, placki, łazanki (400g)
Kompot (200 ml)
1. Temperatura posiłków (od 500 do600).
2. Posiłki będą dostarczane do n / w placówek:
Szkoła podstawowa w Gryfowie Śl.
Gimnazjum w Gryfowie Śl.
1. Przewidywana liczba dożywianych dzieci w Szkole Podstawowej i Gimnazjum
w Gryfowie Śląskim wynosi ogółem 78 w rozbiciu na poszczególne szkoły:
Szkoła Podstawowa 50 osób
Gimnazjum 28 osób
Liczba dożywianych dzieci może ulec zmianie.
2. Godziny dostarczania posiłków zostaną ustalone pomiędzy odbiorcą (szkołą),
a wykonawcą.
3. Ilość porcji posiłków dostarczonych do poszczególnych placówek będą określać wykazy z poszczególnych szkół zawierające nazwisko i imię osoby upoważnionej do nadzoru wydawanych posiłków oraz nazwisko i imię ucznia.
ROZDZIAŁ II
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW:
1. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę na jedną część zamówienia lub dwie na dwie części zamówienia.
2. Oferta musi zawierać:
1) Formularz ofertowy.
2) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 (Dz. U. Nr 19, poz. 177
z p. zm.) (załącznik nr 1 do SIWZ).
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
4) Referencje.
5) Pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika, przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy.
Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa Zamówień Publicznych oraz następujące wymogi:
a) wszystkie dokumenty należy zaopatrzyć w pieczęć i podpis oferenta lub osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
b) ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze , zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej . Poprawki cyfr i liczb pisać wyrazami.
c) ofertę należy umieścić w kopercie zamkniętej ( opieczętowanej lub lakowanej ) w taki sposób , aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienie treści oferty przez osoby nieupoważnione,
d) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ubocze 300
59 - 620 Gryfów Śląski
oraz napis:
OFERTA NA
„Dożywianie podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfowie Śląskim”
lub/ i
„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Gryfów Śląski”
1. Termin realizacji poszczególnych części zamówienia : od 01.09.2006 r. do 31.08.2007 r.
od poniedziałku do piątku.
2. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
a ) Kryteria oceny ofert:
cena brutto jednego posiłku - znaczenie 100 %
b) Sposób obliczenia wartości punktowej ofert:
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj 100.
Pozostałe oferty otrzymują punktację wg wzoru:
Cena najniższa
Cena badanej oferty x 100 % = ilość p za cenę
4.Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1) Krystyna Pietruszewska – Kierownik Miejsko-Gminnnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Gryfowie Śląskim, tel. (075) 78 13 782.
2) Ewa Brenda - Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim, pok. Nr 10 tel. (075) 78 13 185, fax ()75) 78 13 916.
5. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ubocze 300
59 - 620 Gryfów Śląski
w godz. 8.00 – 15.00 codziennie, od poniedziałku do piątku
u kierownika MGOPS
Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 02 sierpnia 2006r. o godzinie 10:00
6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ubocze 300
59 - 620 Gryfów Śląski
w dniu 02 sierpnia 2006r. o godz.11.00 w gabinecie kierownika MGOPS
7. Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert:
a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych.
b) Rozpoczęcie przetargu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym w niniejszej
specyfikacji.
c) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania,
z tym że dzień w którym upływa termin składania ofert , jest dniem otwarcia.
d) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
e) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców
oraz informacje dotyczące ceny , terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności zawartych w ofertach.
f) Informacje, o których mowa w pkt. d i e przekazuje się niezwłocznie wykonawcom,
którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
g) Komisja dokonuje oceny ofert pod względem spełnienia warunków formalnych oraz wg kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
h) Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty, i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
i) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
j) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , których mowa w art.86.ust.4
k) O wyniku przetargu Zamawiający powiadamia na piśmie wszystkich oferentów którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. W ogłoszeniu wskazuje się cenę, firmę ( nazwa - nazwisko ) i adres tego, którego ofertę wybrano i z którym podpisano umowę.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości:
a) składania ofert wariantowych;
b) udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
9. Środki ochrony prawnej:
Wobec treści ogłoszenia o zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia,
Protest dotyczący treści ogłoszenia i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej lub na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia protestu zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Oferent którego wybrano obowiązany jest do zgłoszenia się w celu zawarcia umowy.
Załącznik nr 1 do SIWZ
OŚWIADCZENIE OFERENTA
Zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 stycznia 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.)
FIRMA .......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
OŚWIADCZA, iż:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, który brzmi:
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
6) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2;
7) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
8) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
9) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą.
Przeciw osobom wymienionym w Krajowym Rejestrze Sądowym nie jest prowadzone postępowanie.
Zapoznaliśmy się ze Specyfikacją i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń.
Po zapoznaniu się z treścią art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oświadczam, że nie istnieją żadne okoliczności wykluczające reprezentowaną przeze mnie firmę z ubiegania się o zamówienia publiczne.
................................................
(czytelny podpis osoby
reprezentującej firmę)
Projekt
UMOWA nr........../2006
(w sprawie zamówienia publicznego, udzielonego w trybie – przetargu nieograniczonego)
zawarta w dniu .........................roku, pomiędzy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfowie Śląskim z siedzibą w Uboczu 300, zwanym dalej „Zamawiającym”, którego reprezentuje Kierownik MGOPS – Krystyna Pietruszewska
a .................................................................................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą’’, którego reprezentuje ................................................................
§ 1.
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Dożywianie podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfowie Śląskim”
lub/ i
„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Gryfów Śląski”
§ 2.
CZĘŚĆ I: Świadczenie usług dożywiania w formie jednego gorącego jednodaniowego posiłku dziennie dla podopiecznych ośrodka pomocy społecznej.
Na jeden gorący posiłek dla podopiecznych ośrodka pomocy społecznej składa się: zupa z wkładką i chlebem przez pięć dni w tygodniu.
W skład zupy wchodzą n /w produkty:
Porcje rosołowe
Warzywa (wszystkie)
Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek)
Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna)
Wkładka: kiełbasa, mięso, jajko – w ilości 100g.
Chleb w ilości 2 kromki
1. Przewidywana liczba dożywianych podopiecznych MGOPS w Gryfowie Śl. to 60 osób
Liczba osób dożywianych może ulec zmianie.
2. Godziny wydawania posiłków zostaną ustalone miedzy MGOPS, a Wykonawcą.
3. Ilość porcji posiłków będą określać wykazy zawierające imię i nazwisko podopiecznych Ośrodka.
CZĘŚĆ II: Przygotowanie i dostawa jednego gorącego dwudaniowego posiłku dla dzieci uczących się w szkołach na terenie Gminy Gryfów Śląski.
Na jeden gorący posiłek w szkole składa się: zupa, drugie danie – mięsne 3 x w tygodniu i bezmięsne 2 x w tygodniu oraz kompot. W skład potraw wchodzą:
Zupa:
Porcje rosołowe
Warzywa
Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek)
Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna)
Drugie danie:
A. Mięsne:
Ziemniaki(200g) , kasze, makaron lub ryz (100g)
Porcja mięsa lub ryby (100g)
Smalec, tłuszcze
Surówki warzywne (100g)
Kompot (200ml)
B. Danie bezmięsne:
Pierogi ruskie (200 g), makaron z serem, naleśniki, placki, łazanki (400g)
Kompot (200 ml)
1. Temperatura posiłków (od 500 do600).
2. Posiłki będą dostarczane do n / w placówek:
Szkoła podstawowa w Gryfowie Śl.
Gimnazjum w Gryfowie Śl.
1. Przewidywana liczba dożywianych dzieci w Szkole Podstawowej i Gimnazjum
w Gryfowie Śląskim wynosi ogółem 78 w rozbiciu na poszczególne szkoły:
Szkoła Podstawowa 50 osób
Gimnazjum 28 osób
Liczba dożywianych dzieci może ulec zmianie.
2. Godziny dostarczania posiłków zostaną ustalone pomiędzy odbiorcą (szkołą),
a wykonawcą.
3. Ilość porcji posiłków dostarczonych do poszczególnych placówek będą określać wykazy z poszczególnych szkół zawierające nazwisko i imię osoby upoważnionej do nadzoru wydawanych posiłków oraz nazwisko i imię ucznia.
§ 3.
Wykonawca, zgodnie ze złożoną ofertą, zobowiązuje się realizować prace określone w § 2
w terminie od 01.09.2006 r. do 31.08.2007 r. od poniedziałku do piątku.
§ 4.
Wykonawca zlecone prace wykona zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
§ 5.
Koszt jednostkowy obiadu wynosi: ........................... (brutto).
§ 6
Rozliczenie przedmiotu umowy za miesiąc kalendarzowy będzie następowało na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę w terminie 14 dni, liczone od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, płatność odbywać się będzie przelewem.
§ 7
Umowa została zawarta na okres jednego roku od dnia 01.09.06r do 31.08.07r.
§ 8
1.W razie zwłoki w wykonywaniu zamówienia powyżej 1 dnia Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, bez wypowiedzenia.
2.W razie odstępstw w realizacji prac określonych w § 2 Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, bez wypowiedzenia.
§ 9
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Umowa może być rozwiązana za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego zaś w sprawach formalno – prawnych przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 11
Właściwym do rozpoznania sporów jest Sąd Rejonowy w Lwówku Śląskim.
§ 12
Umowa została sporządzona w 3 jednobrzmiących egzemplarzach., 2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA