Przetargi - archiwum

Obsługa bankowa budżetu Gminy Gryfów Śląski


OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
( do 60.000 EURO )

Burmistrz Gminy i Miasta Gryfów Śląski
Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski
Tel. (75) 78 13 552, Fax. (75) 78 13 916

Zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na

„Obsługa bankowa budżetu Gminy Gryfów Śląski”

Specyfikację warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

Przedmiot zamówienia:
Kategoria CPV – Wspólny Słownik Zamówień – 66000000-0 – usługi pośrednictwa finansowego

Przedmiotem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty na usługę:

1. Wykonywanie obsługi bankowej budżetu Gminy Gryfów Śląski.
2. Podstawowy zakres usług obejmuje:
2.1. obsługę bankową budżetu Gminy.
2.1.1. Poprzez otwarcie rachunku bieżącego Budżetu Gminy oraz do 10 rachunków
pomocniczych i wyodrębnionych rachunków funduszy celowych – do prowadzenia rozliczeń w obrocie krajowym i gromadzenia środków w walucie polskiej. Z chwilą otwarcia rachunku bieżącego budżetu Gminy Gryfów Śląski Bank otworzy Gminie linię kredytu odnawialnego, w tym rachunku do wysokości 100.000,00 – zł. (słownie: sto tysięcy złotych), na rok 2005 (na lata następne wg uchwał budżetowych) bez pobierania prowizji, z oprocentowaniem według zmiennej stopy procentowej.

2.1.2. Poprzez otwarcie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i
wyodrębnionych rachunków funduszy celowych oraz rachunków środków specjalnych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy istniejących w dniu zawarcia umowy lub utworzonych przez Gminę albo przekazanych do prowadzenia z mocy przepisów w trakcie trwania niniejszej umowy – do prowadzenia rozliczeń w obrocie krajowym i gromadzenia środków w walucie polskiej, (wykaz jednostek wg stanu na dzień ogłoszenia przetargu wraz z informacją o ilości użytkowanych kont bankowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).

2.1.3. Poprzez otwieranie i prowadzenie na wniosek Gminy rachunków walutowych.

2.2. Dokonywanie wpłat i wypłat z rachunków budżetu Gminy Gryfów Śląski. Przez rachunki budżetu Gminy Gryfów Śląski rozumie się wszystkie rachunki wymienione w pkt. 2.1.1., 2.1.2. i 2.1.3.
2.3. Czas realizacji przepływów finansowych z rachunków, o których mowa w pkt. 2.1, od złożenia dyspozycji w innej formie niż dyspozycja elektroniczna do chwili wpływu środków na rachunek bankowy wierzyciela wyniesie maksymalnie 2 dni.
2.4. Przepływy finansowe z rachunków, o których mowa w pkt. 2.1. winny być zrealizowane w ten sposób, że dyspozycje elektroniczne złożone do godz. 12:00 będą wykonywane w tym samym dniu, co oznacza, że w tym samym dniu środki wpłyną na rachunek bankowy wierzyciela.
2.5. Zapewnienie Zamawiającemu zarządzania rachunkami bankowymi bezpośrednio z biura bez konieczności odwiedzania banku, w szczególności poprzez:
2.5.1. Świadczenie usług typu home banking we wskazanych w załączniku nr 1 jednostkach organizacyjnych.
2.5.2. Uzyskiwanie zbiorczej informacji o saldzie lub operacjach dnia wybranych lub wszystkich wyodrębnionych rachunków Zamawiającego.
2.5.3. Przeszukiwanie archiwum zleceń przelewów wg wybranego klucza (terminu, numeru rachunku, nazwy właściciela, kwoty przelewu), umożliwiających realizację operacji bankowych oraz wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na rachunku w siedzibie biura.
2.6. Przekazywanie zainkasowanych wpłat gotówkowych na rachunki, o których mowa w
pkt. 2.2.2, 2.1.2 i 2.1.3 w tym samym dniu.
2.7.Kapitalizowanie odsetek poprzez dopisywanie ich do salda rachunków, o których
mowa w pkt. 2.1.1, 2.1.2 i 2.1.3 po upływie jednego miesiąca.


Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i zawierać:
Oferta musi być złożona na cały zakres przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferta powinna być sporządzona na podstawie niniejszej SIWZ i zawierać ceny brutto.
Oferenci są zobowiązani do przedstawienia tylko jednej oferty zgodnej z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod rygorem jej odrzucenia.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelna, bez skreśleń i poprawianych błędów, podpisana przez upoważnionego do reprezentowania firmy w zakresie jej praw majątkowych przedstawiciela oferenta (uprawnionego zgodnie z wpisem do rejestru handlowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty).
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wskazane jest, aby oferent zdobył wszelkie informacje mogące być pomocne przy opracowywaniu oferty.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Po niezwłocznym udzieleniu wyjaśnień Zamawiający prześle treść wyjaśnienia wszystkim oferentom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Oferenci będą związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Do oferty pod rygorem jej odrzucenia przez Zamawiającego należy dołączyć:

oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 i spełnianiu warunków
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),
zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego stwierdzające, że oferent jest uprawniony do świadczenia usług bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta,
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Wszystkie kserokopie i opisy dokumentów, o których mowa wyżej muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem prze osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty.

Opis kryteriów i sposobu dokonania oceny:

1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz za zgodą oferenta dokonywać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty. W dalszej kolejności komisja oceni spełnianie warunków technicznych określonych w specyfikacji. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ich ofert na podstawie kryteriów i zasad poniżej określonych. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania oferentów.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

1) oprocentowanie roczne każdego z rachunków wymienionych
w pkt. 2.1.1 i 2.1.2, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, - 5%

2) mnożnik stawki oprocentowania kredytu lombardowego NBP
na podstawie, którego zostanie ustalona stawka minimalna
oprocentowania rocznego każdego z rachunków wymienionych
w pkt. 2.1.1 i 2.1.2, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, - 5%
3) oprocentowanie roczne kredytu odnawialnego, o którym mowa
w § 3 ust. 3 projektu umowy, - 5%

4) marża, o którą powiększy się WIBOR 1R do ustalenia
stawki maksymalnej oprocentowania rocznego kredytu odnawialnego,
o której mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy, - 10%

5) oplata za przelewy tradycyjne (tj. w innej formie niż dyspozycja
elektroniczna, o której mowa w § 7 ust. 1 projektu umowy), o której
mowa w § 5 ust. 1 lit „a” projektu umowy, - 25%

6) opłata, o której mowa w § 5 ust. 1 lit ”b” projektu umowy, za przelewy
realizowane w formie dyspozycji elektronicznej, - 35%

7) opłata za wypłaty gotówkowe, o której mowa w § 5 ust. 1 lit „c”
projektu umowy, - 5%

8) opłata za wpłaty gotówkowe, o której mowa w § 5 ust. 1 lit „d”
projektu umowy.
-10%
1. Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad:


Ad. 1)
oprocentowanie roczne każdego z rachunków badanej oferty
liczba punktów = ----------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 5%
najwyższe oprocentowanie roczne każdego z rachunków

Ad. 2
mnożnik stawki oprocentowania kredytu lombardowego NBP badanej oferty
liczba punktów = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 5%
najwyższy mnożnik stawki oprocentowania kredytu lombardowego NBP

Ad. 3
najniższe oprocentowanie roczne kredytu odnawialnego
liczba punktów = -------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 5%
oprocentowanie roczne kredytu odnawialnego badanej oferty

Ad. 4
najniższa marża o którą powiększy się WIBOR 1R
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 10%
marża, o którą powiększy się WIBOR 1R badanej oferty

Ad. 5
najniższa opłata za przelewy tradycyjne
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 25%
opłata za przelewy tradycyjne badanej oferty

Ad. 6
najniższa opłata za przelewy tradycyjne
liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 35%
opłata za przelewy elektroniczne badanej oferty

Ad. 7
najniższa opłata za wypłaty gotówkowe
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 5%
opłata za wypłaty gotówkowe badanej oferty

Ad. 8
najniższa opłata za wypłaty gotówkowe
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 10%
opłata za wypłaty gotówkowe badanej oferty

Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich.
Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy).

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia i która uzyska największą ilość punktów.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta, pok. nr 13.
Koperta winna być oznaczona „PRZETARG NA WYKONANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI”

Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2005 roku o godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 czerwca 2005 roku o godz. 11:00 w Urzędzie Gminy i Miasta Gryfów Śląski w sali nr 2.

Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
Anna Jankowska – Skarbnik Gminy Gryfów Śląski – tel. (075) 78 11 262



Sporządziła:
Anna Jankowska



Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 1634
05 marca 2008 00:40 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu