Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.707.100,00 ZŁOTYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMóWIENIA JEST UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.707.100,00 ZŁOTYCH
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6.000,00 zł. Wadium
należy wnieść w terminie do dnia 17.09.2008 na konto
89102021240000820200111443..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią
warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa
w przetargu zgodnie z zasadami podanymi w tabeli jak niżej na podstawie
dokumentów wymienionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące
dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych , złożone na druku, stanowiącym
załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Projekt umowy, jaka będzie zawarta z zamawiającym w przypadku wyboru
Wykonawcy składającego ofertę.
2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do
uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich
uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Dokumenty
załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów załączonych do oferty. 4.Zamawiający zażąda przedstawienia
oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie
wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie
nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a
Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy
przysięgłych.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1
ust. 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 i 7 są składane w formie
oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język
polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do
obowiązujących przepisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_gryfow_slaski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 59-620 Gryfów Śląski Rynek 1 pokój nr 7
Anna Jankowska - Skarbnik Gminy, tel. (075) 78 11 262 lub 78 13 552 wew. 34 w godzinach od 8:00 do 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gryfów Śląski ul. Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski
pokój nr 4 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).