Przetargi

Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej - przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu

                                                                                                                       Gryfów Śląski, 04.12.2009 r.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

 NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

 

        Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655. z późn. zm.) Burmistrz Gminy i Miasta Gryfów Śląski informuje, że w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

      WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU

Nr rej WT/WSU/09

 

Komisja Przetargowa zaproponowała wybór oferty:

1.      W części 1 – nr 3 złożonej przez PHU „GRADIX” Grażyna Stana,                 ul. Lwówecka 1, 59-620 Gryfów Śląski za kwotę 37 516,98 zł. brutto.

 

2.      W części 3 – nr 3 złożonej przez PHU „GRADIX” Grażyna Stana,                 ul. Lwówecka 1, 59-620 Gryfów Śląski za kwotę 9 149,78 zł. brutto.

 

3.      W części 4 – nr 1 złożonej przez „GASTRO-PLUS”. ul. Wolności 241,      58-560 Jelenia Góra za kwotę 6 286,44 zł. brutto.

 

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Oferty uzyskały największą ilość punktów( 100 pkt.). Oferty spełniły wszystkie wymogi określone w SIWZ. Potencjał  techniczny i doświadczenie zawodowe Wykonawcy dają gwarancję należytego wykonania umowy. 

 

 

 

 

 

Informacje o innych uczestnikach postępowania:

 

1.      Oferta nr 2 – PHPU „ZUBER” Andrzej Zuber, pl. Legionów 8,                    50-047 Wrocław

2.      Oferta nr 4 – Usługi Stolarskie „ARNET” Artur Tarazewicz, Ubocze 291, 69-620 Gryfów Śląski.

 

 

 

 

 

Informacje o złożonych ofertach:

 

Numer oferty

Kryterium

Cena - 100%

Cena oferty brutto

Termin realizacji

Okres gwarancji

Nr 1 w części:

4

 

 

100 pkt.

 

6 286,44 zł.

 

18.12.2009 r.

 

24 miesiące

Nr 2 w części:

3

4

 

91,58 pkt.

87,34 pkt.

 

 

9 991,80 zł.

7 198,00 zł.

 

18.12.2009 r.

18.12.2009 r.

 

24 miesiące

24 miesiące

Nr 3 w części

1

3

 

100 pkt.

100 pkt.

 

37 516,98 zł.

9 149,78 zł.

 

18.12.2009 r.

18.12.2009 r.

 

24 miesiące

24 miesiące

 

Nr 4 w części

1

3

4

       

 

89,92 pkt.

72,45 pkt.

82,18 pkt.

 

41 724,21 zł.

12 630,00 zł.

7 649,52 zł.

 

18.12.2009 r.

18.12.2009 r.

18.12.2009 r.

 

 

24 miesiące

24 miesiące

24 miesiące

 

 

 

 

Na powyższe decyzje przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w postaci protestu, który wnosi się w ciągu siedmiu dni od daty powzięcia niniejszej decyzji. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł się zapoznać z jego treścią (Rozdział 2 Ustawy  Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655. z późn. zm.).

                                                                                                                     

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 grudnia 2009 13:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Tartak
Ilość wyświetleń: 2696
07 grudnia 2009 13:38 (Andrzej Tartak) - Dodanie załącznika.
07 grudnia 2009 13:36 (Andrzej Tartak) - Utworzenie dokumentu.