Wydział Techniczny - WT

Do zadań wydziału należy m.in.
1) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu przestrzennym,
2) wykonywanie zadań z zakresu drogownictwa komunalnego,
3) sprawowanie nadzoru nad zabytkami nieruchomymi znajdującymi sie na terenie gminy,
4) wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska,
5) organizacja i nadzór nad cmentarzami komunalnymi, targowiskami i parkingami miejskimi,
6) prowadzenie spraw lokalowych,
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami w gminie,
7) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych,
8) prowadzenie promocji gospodarczej gminy,
9) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia,
11) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.

Więcej informacji zawiera Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta Gryfów Śląski.

Stanowiska

Naczelnik Wydziału Technicznego

Inspektor ds. budownictwa, infrastruktury technicznej i komunalnej

Inspektor ds. gospodarki gruntami

Inspektor ds. gospodarki odpadami

Inspektor ds. gospodarki przestrzennej

Referent ds. gospodarki nieruchomościami

Referent ds. ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa

Referent ds. gospodarki odpadami

Referent ds. zamówień publicznych

Rzemieślnik specjalista

Robotnik gospodarczy

ds. drogownictwa

Dokumenty

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 kwietnia 2008 14:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 14916
14 sierpnia 2025 09:45 (Marzena Szuflicka) - Dodanie stanowiska: ds. drogownictwa.
14 sierpnia 2025 09:44 (Marzena Szuflicka) - Aktualizacja danych stanowiska: Referent ds. gospodarki nieruchomościami.
14 sierpnia 2025 09:44 (Marzena Szuflicka) - Usunięcie stanowiska: Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami.